Tuesday, April 17, 2012

...Second Question 4 Cosmoderm Tea Tree Oil Set Contest...

Salam semua...
Ok saya sangat sibuk..
Tapi curi mase jap nak post soalan kedua utk Cosmoderm Tea Tree Oil Set Contest..
Cepat2 cari jawapan ye..
Kalau rase takut terlupa nanti..
Send je dulu jawapan tu ke FB saya, Aimi Zawiyah Azahari satu-satu soalan..
Saya tetap terima asalkan jawapan yg anda hantar cukup semua bile saya da post ketiga2 soalan nnt..Ok??

Soalan kedua.....................

Apakah nama produk yg dapat mengecutkan jerawat dalam masa yg singkat dan pantas??

Ok..Jawab jangan x jawab ye..
Sape friend ngn saya kt FB bole cari jawapan kt status saya..Haha..=P
Hadiah menarik menanti anda..
Nak terus send jawapan bagi dua daripada tiga soalan utk contest ni boleh terus send ke FB saya ye..
Oh,sebelum tu kalau rajin jom la like makeup page saya..Haha..

Wassalam..

No comments: