Wednesday, September 5, 2012

...Ini Rahsia Sulit...

Salam semua..
Tengok tajuk semua cuak..Haha..
Tapi serius memang ini rahsia sulit..=P

Disebabkan dalam kalangan kawan2, saya antara yg terawal kawen..
Jadi selalunya kalau ape2 dorang mesti tanya saya..
So lepas ni kalau setakat maslah kecik2, da xyah pm tanya sorok2 k..
Bace je entry ni..Haha..

Ini antara rahsia saya..
Ya!!Cosmoderm Manjakani Feminine Hygiene Wash..
Dah nama pon MANJAkani kan...
Haruslah lepas guna jadi MANJA..*ok gurau* =P

Manjakani Hygiene Wash ni sangat2 elok digunakan oleh wanita2 yg telah berkahwin mahupun yg belum berkahwin..
Means, x kira la anda Puan, Cik Puan, Cik atau apa saje panggilan anda, jika anda adalah WANITA, anda BOLEH guna 'benda alah' ni..Hehe..

Utk wanita berkahwin seperti saya (bangga), ia boleh membantu merapatkan faraj dan menguatkan otot2 vagina..
Lagi satu, jika anda baru melahirkan anak, ia sangat2 bagus hokay..
Sebabnya?????
Kandungan dia bukan saja manjakani, tetapi ada sirih, aloe vera, n kacip fatimah uollsss...
Semua orang pon tahu khasiat bahan2 tu yg memang terbukti secara tradisional utk menyelesaikan masalah2 berkaitan kewanitaan..
Jadi jika anda bersalin secara normal, ia akan mempercepatkan penyembuhan luka di kawasan vagina anda..

Kalau belum kawen camane???
Ok, saya tau yg belum kawen ni selalu je tanya macam2 soalan kt saya..
Masalah utama wanita ialah keputihan dan kegatalan di 'miss V'..
So, Manjakani Hygiene Wash ni boleh membantu cik2 dan adik2 sekalian utk menghilangkannya ye..
Just cuci je guna 'benda alah' ni..Haha..
Mudah kan uollsss???

Oh, sebelum saya terlupa...
Rasenye Cosmoderm ade offer Manjakani Feminine Hygiene Wash ni sepanjang bulan September..
Kalau x pecaya boleh tengok www.mycosmoderm.com k..
Ha, sekarang pecaya x?Ade less 15% hokay..
Ok pegi beli sekarang!!Haha..

Tu je nak share hari ni..
Selamat mencuba kawan2..
Wassalam...(^_^)

No comments: