Friday, August 20, 2010

Mari Mulakan Hidup Baru!!!(◕‿◕✿)

salam...
mulai hari ni saya nak mulakan hidup baru..
dan saya n hubby akan besarkan anak angkat kami sebaik yg mungkin..
saya rase fobia nak pregnant lagi..
jadi perlukan lebih masa utk fikirkan tentang pregnant lagi...
maybe lagi 5-6 tahun..
xpe!!itu keputusan saya n hubby wat mase ni..
tidak pasti sampai bila akan berubah..hehe..

saya sangat busy sebab dekat 3 minggu MC..
banyak benda tertinggal n kena study balik..
oh!!susah juga MC lame2 rupanya..haha..
homework n assignment jangan cakap lah...
mak aih!!leh tercabut otak seyh!!haha..
jadi, jutaan maaf dari saya sebab xsempat nak update blog comel ini..hehe..

oh, lupa!!saya menang contest lagi!!yeay!!
kali ni contest dari MiszLullaby..
nickname dia mmg susah nak sebut..
tapi dia sangat cantik dan bijak..
sebab dia belajar di rantauan..haha..
jeles!!sebab saya belajar dlm malaysia je..=(
xpe2..cuba terima keadaan n kemampuan diri sendiri..hehe..

contest by miszlullaby
Create cool Profile Comments
inilah contest yg saya menang lagi..=)
tapi jz tempat kedua je..
ok what??dari xdapat pape kan..
thanx sangat2 kepada cik ML..=D

jap2..sebelum berundur saya nak share sket pic mase dalam wad..=)
kesian abg roy daku..
dia sangat penat menanti saya di wad..
sampai ngantuk2..
thanx sayang!!(◕‿-)

I DO LOVE HIM SO MUCH!!!!!!!
doakan kami sentiasa bahagia dan pernikahan kami kekal ke akhir hayat..
AMIN.............(✿◠‿◠)

2 comments:

ikanriang said...

am always praying the best for both of you :)

Mrs Camillo said...

amin..,... go aimi go. jgn putus asa ya. rezeki turun bila2. Allah itu maha pemurah. Move on, girl!