Friday, October 8, 2010

Model Wanna Be...=P

salam seribu kemaafan...=)
maaflah kalau entry kali ni agak perasan...
kadang2 perasan itu amat perlu utk tingkatkan keyakinan diri..
serius!!xpecaya cuba anda perasankan diri anda mulai sekarang..
mari!!mari!!mari perasankan diri masing2..
supaya lebih yakin dengan diri sendiri..hehe..

saya memang suka amik gambar..
pernah bercita2 menjadi model..
bila dah bertudung, perlu ubah sket title tu...hehe..
MUSLIMAH MODEL...(^-^)


oh, ye!!ntah kenapa sejak akhir ni saya telah menjadi image consultant xberbayar..haha..
bila on chat kat FB, mesti ade yg bertanya tentang itu..
tapi xpe...saya sangat suke berkongsi..
my pleasure ok..=)
walaupun saya tau saya sendiri bukanlah perfect sangat..
tapi setakat nak share serba sedikit boleh la..

semangatku semakin membara bila wat outdoor photoshoot masa wedding dulu..
nak tengok ke antara pic mase wedding??
kasi layanlah walau pengantin ni da basi kan??huhu..
oh, ye!!xleh gak kalau tunjuk gambar sendiri je..
mari layan gambar bersama si dia..huhu..=P
ok..cukuplah tu..
sape2 yg sudi meh la tengok2 koleksi gambar2 utk portfolio saya..
kalau ada nak bagi job..
kecik tapak kaki saya, tapak kaki gajah saya tadahkan..hehe..
contact info sume ade kat sidebar tu ye..=)

 
ok..cukuplah tu ye..
kang ade yg menyampah lak..haha...
ade aku kesah??huhu..=P

No comments: