Saturday, March 31, 2012

...Jom Jumpa Pakar Kulit Anda...

Salam semua..
Wah!!Rajin betul saya mengupdate blog sekarang ye..
Tapi ni pon curi2 update..
Nak kena tunggu Azra Irdina tido dulu..Huhu..

Dari semalam saya nak share pasal ni..
Tapi x berkesempatan..
Hope x lambat la saya nak share berita baik ni ngan u olls..=P

Hari tu saya ade post pasal product yg saya guna sekarang...
Saya ade gtau u olls kan hari tu yg saya x jual product ni..
Sebab semua orang boleh beli sendiri product ni kat Guardian, Vitacare Pharmacy, Apex Pharmacy, n ade lagi kalau x silap beberapa farmasi yg terpilih..
So jangan ade yg call saya lak mintak nak beli Cosmoderm ni kang..Haha..

Ade antara kita yg x tau n x berapa pasti jenis kulit kita kan..
So apa kata sayang2 saya ni jumpa je Pakar Kulit dari Cosmoderm ni, Ima Zara..


Kepada sesiapa yg bace status FB saya..
Mereka mesti tau yg sis Ima Zara ni akan ade kt Guardian Mid Valley semalam (30 Mac) kan?
So kepada yg x berkesempatan pegi semalam..
Hari ni u olls leh jumpa sis Ima Zara (nak sebut gak nama dia banyak2 kali sebab nama dia sedap..hehe..) di Vitacare Pharmacy Taman Melawati, KL..

Oh, lupa nak gtau!!FREE je ok!!
Jangan risau sebab ni memang FREE SKIN CONSULTATION from Cosmoderm Beauty Consultant, Ima Zara (nak sebut gak lagi!!=P)..
Kalau semalam kat Guardian Mid Valley beauty consultant ni ade dari kol12 tengahari sampai 3 petang..
Hari ni, 31 Mac kat Viacare Pharmacy Taman Melawati lak dari kol 10 pagi sampai 2 petang..
So, sape2 nak dapatkan consultation FREE, datang lah ye..Hehe..
X rugi apa pon..Dapat tau pasal kulit kita lagi..=)
Produk Cosmoderm pon bukan mahal sangat..
Sangat2 mampu dimiliki n sangat2 affordable harganye..Huhu..

Kalau nak tau lagi pasal Cosmoderm, leh view page dia..

Sekian..<3<3<3

No comments: