Monday, November 5, 2012

...Cosmoderm Gentle Series...

Salam....
Maaf lagi dan lagi sebab lama menyepikan diri...
Saya sangat2 busy dengan job makeup dan menguruskan online boutique saya...
Tapi yg penting sekali saya x lupakan penjagaan kulit walau sibuk macamane sekalipun...
So hari ni nak share pasal penjagaan kulit kita ni ye uols...=P

Ha..Nampak kan kat atas tu??Hehe...
Cosmoderm telah launch product range baru yg dikhaskan utk sesiapa yg mempunyai kulit kering & sensitif...
Camane nak tau kulit uols tu sensitif??
Kalau rase lepas guna certain product tu n kulit uols jadi kemerah-merahan ke, gatal2 ke, etc...
Tu maknanya kulit uols jenis yg sensitif atau maybe alah kepada produk yg mempunyai banyak chemical...


So, disebabkan Cosmoderm dah produce skin care product yg sangat2 lembut iaitu Gentle Series ni....
Uols semua yg rase kulit tu sensitif ala2 kulit baby, boleh try skin care ni macam saya ye...
Kulit saya memang bukan jenis yg kering, tapi sangat2 sensitif terhadap product yg mempunyai terlalu banyak chemical...
Sebab tu saya x berani nak try product2 yg saya sendiri x yakin, apatah lagi yg xde KKM...
So selepas saya sendiri mencuba Gentle Series by Cosmoderm ni, saya sangat2 yakin sebab now kulit saya jdi sangat2 lembut especially lepas gunakan night moisturiser...
Sebab bila uols bangun pagi je, kulit rase ala2 macam kulit baby...Hihi...



Sebenarnya selalu saya dengar kawan2 komplen da pakai produk ni, produk tu, kulit masih xde perubahan...
Then saya selalu tanya semula, u pakai tu complete set atau pilih2 product dalam range tu?
Means x lengkap especially 3 yg paling utama iaitu cleanser, toner & moisuriser??
Biasanya yg komplen2 tu memang yg pakai x lengkap la...Hehe...
Pada saya, kalau kita nak dapatkan hasil yg baik, kena la buat dengan sempurna kan?
So kalau uols rase kulit uols kering, sensitif, kasar, etc....
Cuba Gentle Series by Cosmoderm ni...


Ade 4 je yg perlu uols gunakan ye...Xbanyak pun sayangku...=)
Gentle Series ni mempunyai bahan2 yg mampu melembab, melembut, serta menganjalkan kulit iaitu Aloe Vera, Gamat, Chamomile, Vitamin E, Collagen, & Q10...
Awet muda gituu ye...Hehe...=)
Nak beli complete set ni just klik SINI..


Secondly, guna Q10 Gentle Toning Lotion...

Then, guna Q10 Gentle Day Moisturiser ni waktu siang...Siap ade SPF 25 PA++ lagi uols...

Last sekali, guna Q10 Gentle Night Revival Cream ni waktu malam...
Kalau saya suka apply sebelum tidur...=D

Disebabkan Gentle Series ni adalah new product range from Cosmoderm...
So, now ada diskaun 15% utk mana2 product from Gentle Series...
Atau kalau nak lagi jimat, beli complete set, dapat 20% diskaun...
I suke diskaun2 ni tau...Haha...=P
So camane nak dapatkan diskaun ni??
Beli secara online adalah cara paling mudah...


Atau kalau uols ade sebarang pertanyaan, jangan tanya saya, sebab saya bukan pakar...Hehe...
Setakat share apa yg saya tahu boleh la...
Better uols rujuk pada yang pakar di www.facebook.com/cosmoder..


Sama2 kita jaga kulit kita ye sayangku...
Wassalam...(^_^)


No comments: