Thursday, April 29, 2010

it's my birthday!!!!


hye semua...
salam 1 malaysia (konon2 patriotik)...

this is my happiest day...
cz today is my birthday...
(ha...cepat2 wish sekarang!!!=D)
malam tadi best sangat2...

mula2 hubby cayang bawak g makan pizza...
(konon2 nak amik hati lepas dapat rm300 semalam...)
masa mula2 nak masuk...
aku tgh cakap2 ape ntah ngan hubby...
pas2 budak keje pizza 2 tanya "take away or ......"
sumpah aku xdengar dia cakap ape...
aku tanya balik "ha?ape die?"...
pas2 die cakap melayu..."makan sini atau..."
xsempat dia habis cakap aku potong...
"oh,makan sini!"
ya allah...malunye...
mesti budak pizza 2 igt aku ni xpaham bahasa omputeh...
"sengal!"...aku mengomel dalam hati...
pastu time nak order, aku soh je order set, senang...
eh...dia nak order pizza yg large juga...
lantak kamulah sayang...
dah lah ramai orang gila kat pizza tu...
time pizza 2 sampai lak, aku sorang2 jek kat meja 2...
sebab hubby g restroom...
(blom makan lagi da g membuang...huhu...)
aku tengok ramai gak mata2 liar melirik kat aku...
la...bukan aku perasan la korang ni pun...
diorang 2 melirik kat aku bukan sebab aku cantik ke nak ngorat ke hape...
tapi sebab pizza 2 besar kan utk aku sorang...haha...
aku agak malu gak la kan...
dah lah aku xsuka orang tengok aku...
lepas nampak kelibat hubby dari jauh...
FFUUUHHHH!!!!lega gila rasanya...
tapi still gak ada mata2 yg menjeling2 kat kami berdua ni...
yela...selalu orang makan pizza berdua order yg medium ke...
ni kitorang bantai order large...
nampak sangat lah laki bini ini kuat makan!!!haha...
hei...korang ingat kitorang xhabis makan n tapau bawak balik ke ha...???
tolong sket ea...???
ini aimi bersama suaminya...
sudah semestinya pizza itu habis licin...
rasa cam baru lepas cuci jek plate pizza 2 sbb licin sgt...hehe...
lantak lah korang nak pandang ke nak ape...
yg penting kitorang kenyang...
masuk keta masing2 terdiam sbb kekenyangan...







tapi xterus balik umah...
hubby bawak jalan2 kl...
lame xjalan2 sbb hubby sibuk memanjang...
tepat kol12 tgh malam...
hubby wish "happy birthday sayang..."
dan...satu kucupan utk ku dari suami tercinta...
so...
hasilnya semalam aku dapat lah beberapa present...
xdelah mahal mane cam CT dpt handbag LV limited edition dari datuk k kan...
tapi bernilai n berharga sgt bagi aku...
sebab pemberian suami tercinta...
sayang u darling!!!(^-^)

dapat semua ini...=P


cantik x handbag ni??
xnampak sgt ea...??
jap2..


ha...da gantung baru nampak...
nice kan??=D
red!!i like....


pastu hubby belikan anak tudung kaler2 ni ha...
die leh pakai macam2 cara...
yg ni banyak pic kan??
tengok yg bawah lak...


ha...yg ni lak banyak merah...


tapi anak tudung yg sama je...
bes x??


balik2 je dgn excited dan terujanya aku...
eh, sama je pon teruja ngan excited ek??
lantaklah!blog aku, suke ati aku lah nak cakap ape...
watever...
ha...balik2 terus try tudung yg aku beli nak wat basahan...
murah jek!!
RM5 ok!!


kalau korang nak cakap xlawa ke apa...
suke hati korang lah ye...
aku suke jek tudung ni...
harga pon murah...
nak gak cakap lagi...
RM5 je!!=)

ha...lagi ape ek??
oh!cerita pasal kawan2 aku yg sms wish bezday...

1st fren yg wish..
asnishah yg lucu banget!!
"mesti dah tidor..selamat tidor.
But,i want to be d first person wish u
'selamat hari jadi'..
cpat2 timang huby n baby..hehe3.."
memang ko org first yg sms pon nis...

pastu uyun yg selalu wat LH...
"hepi birthday babe! love u"
luv u 2 bebeh!!

the joy d'great...
"hepi bufday 2 u...
hepi bufdat 2 u...
hepi bufday 2 aimi...
hepi bufday 2 u..."
sweet gile...

then sue si cikgu yg taf...
"Selamat ar lahir puan aimi"
hei..mentang2 cikgu, die panggil aku puan..

pastu pagi2 buta tadi my mom si tauke kueh...
ibu mms "Happy Birthday"...
dalam mms 2 ada si meow yg cute...



lastly pagi tadi gak angah adik pompuan aku satu2nya...
"Ey bfday girl..
bgn la,hee..
happy birthday,sis..
may god bless u.
may ur marriage lasts 4eva..
iloveyou..
cpt2 dpt baby,ehe..
k,epy bfday!daa.."

TQ so much kepada semua yg wish 4 my birthday...
xkire lah call ke, sms ke, mms ke, fb ke...
or kat mane2 je...
thanx u all...
luv yaa!!!

ha...itu sahaja kisah hari ini...
kisah di hari jadiku...
29 april 2010...
genaplah umurku 21 tahun...



No comments: