Thursday, July 8, 2010

Germany bagi peluang pada Spain sebenarnya..=P

salam..
ngantuknya pagi..
malam tadi balik lambat g tgk Germany vs Spain..
sangat mengecewakan bila Germany tewas 1-0 kepada Spain..
di saat2 akhir lak tu..
sedih..=(

penat je hubby beli jersi Germany..
saya siap pakai tshirt putih sebab xde jersi..=(
last2 kalah gak..
anak angkat saya turut pakai jersi Germany malam tadi..haha..

ala..xpe2..
lepas ni lawan Uruguay mesti menang punya utk tempat ke3..
comfirm!!

lagipun malam tadi saje je Germany bagi peluang pada Spain..
haha..(menyedapkan hati..)
malam tadi saya sokong team hubby sebab rase cam Germany leh menang..
boleh pulak kalah..
adoiyai!!
ni sume salah SOTONG tu!!
suwei gila sotong tu punya penangan..

xpelah..xde rezeki agaknya..
terimalah kenyataan.....=(

sebelum tu saya saje nak upload beberapa keping gambar yg sempat di snap malam tadi..
memang selalu gambar saya xde sebab jadi mangsa sebagai TUKANG AMIK GAMBAR!!
xbest!!!!!haha..
ni kawan2 hubby..
botol susu tu adalah botol susu anak anakat kami..
haha..anak segera la weh..
dia nak ikut kami tengok bola..
padahal dah awal pagi dah kot time tu..
tahan gila mata budak kecik tu..
mereka sokong Spain..
sebab mereka peminat EPL..
player Spain ramai main EPL kan..
so mereka sokong Spain la..
menang lak tu!!hai.........

oh, ye..gambar anak angkat saya tu nanti saya tunjuk..
sebab mase ni dia xnak amik gambar..
lagipun da ngantuk..
lagi 15 minit nak habis, dia dah tido dah..
tu lah..orang xbagi ikut nak ikut gak..huhu..

No comments: