Friday, July 2, 2010

ANDA DIJEMPUT KE SESI KECANTIKAN "TOTAL TRANSFORMATION PROGRAM" DENGAN PERCUMA!!!!

salam..
semalam saya beli Harian Metro..
saya memang jenis baca magazine or newspaper dari kulit ke kulit..
sampai iklan pun saya bantai bace gak..haha..

so belek punya belek..
tetiba saya terjumpa satu beauty program FREE!!!!!!!!!!
"TOTAL TRANSFORMATION PROGRAM"
tapi terhad kepada sesiapa yg hantar sms terawal seramai 30 orang..
event ni dianjurkan oleh GLOW & GLAMOUR SLIMMING AND BEAUTY...
ade 2 free event yang akan diadakan dalam masa terdekat ni..


1) AMCORP MALL - 3 JULY 2010 , SATURDAY , 12.30 pm
2) BANDAR BARU KLANG - 10 JULY 2010 , SATURDAY , 12.30 pm

anda boleh memilih salah satu daripada lokasi yg dinyatakan..
JOM!!reserved kan tiket FREE anda dengan cara...


Taip : GG < jarak > HMTTP < jarak > NAMA < jarak > LOKASI PILIHAN
Hantar ke 32828 (caj RM0.30/sms)

antara aktiviti2 menarik kat event tu nanti ialah :


 RAHSIA pelangsingan
# Warna-warni MANICURE
# Demonstrasi BERSOLEK & PENGGAYAAN
BAUCER tunai
# Sesi bergambar bersama NURUL 
# Banyak lagi........

jadi kepada sesiapa yg berminat n gedix cam saya ni..
meh la kite join event ni..
macam best jek..hihi..
lagi satu yg buat saya nak join ialah ia FREE OF CHARGE!!haha..

kalau sape2 yg xtau Glow & Glamour tu..
leh refer kat sini..

jap nak tunjuk iklan kat paper tu..
ni header dia..
ni lak sambungannya..haha..bahagian bawah dia..
sebab jz pakai kamera henpon murah..=P
ni bahagian tengah2 Ads tu..
yg penting cara sms n lokasi dia..
sebab tu saya snap gak pic ni..
sekali lagi mintak maaf sebab kualiti gambar sangat mengharu-birukan..haha..

duta dia ialah NURUL..
sebab tu ada sesi bergambar ngan NURUL nanti..
mari kita lihat n saksikan ramai2 btol ke dah kurus NURUL tu?hihi..=P
sebab katanya NURUL hilang 23kg lepas jadi duta slimming centre ni..hehe..

la..sape yg tanya business hour Glow & Glamour tu??
baiklah..saya sebagai wakil Glow & Glamour konon2nya ni..
akan beritahu anda dgn lengkap..

Isnin-Jumaat (10.30pg-8.30mlm)
Sabtu (10.30pg-6.00ptg)
Ahad (11.00pg-6.00ptg)

fon number lak?jap2..


BB Plaza - 03 2141 8886
Amcorp Mall - 03 7955 7885
Damansara Utama - 03 7727 3885
Klang - 03 3342 3885
Subang - 03 8023 0885
IOI Boulevard - 03 8075 9885


ok tu je sedikit info tentang "TOTAL TRANSFORMATION PROGRAM" ni..
n FYI................
i dah pun dijemput utk event tu sebab lepas je bace Ads tu, saya terus sms..
haha..nampak sangat xsabar..huhu..
pagi tadi they call me utk comfirm kan reservation tempat tu..
ngeeee....(✿◠‿◠)
suke..suke..hihi..


lagipun cik a***s*** kawan saya yg comel tu bekerja di McD di amcorp mall tu..
btol2 depan Glow & Glamour tu..
n dia cakap "kami warga amcorp mall memang dijemput"...
jadi saya akan mintak dia temankan saya..
by HOOK or by CROOK!!haha..


ok..bye..

No comments: