Saturday, July 3, 2010

world cup oh world cup!!!

salam..
tadi saya tgk game BRAZIL vs NETHERLANDS..
oh!!Brazil kecewa....
mereka kalah 2-1 kepada Netherlands..
xde rezeki mungkin...=(

firstly nak gtau yg saya buat entry ni sekadar utk cari pasal dgn hubby..haha...
hobi saya semasa musim World Cup ini ialah : 
MENYOKONG TEAM YG TIDAK DISOKONG OLEH HUBBY...
haha..yg korang pelik kenapa?
saya memang suke cari pasal..huhu..
contoh macam tadi saya xdelah fanatik ngan Brazil..
tapi disebabkan hubby sokong Netherlands, saya sengaja sokong Brazil..
haha..tapi Brazil kalah nampaknya..=(

saya penyokong kuat ENGLAND sebenarnya...
walaupun mereka telah dihentam kerana kalah di tangan GERMANY 4-1 hari tu..
xpe..saya tetap anggap mereka telah skor 2 hari tu..
sebab memang refree tu rabun agaknya..
boleh xnampak Lampard punya bola tu gol??
erm..xpe lah..xde rezeki..dah lepas dah pun..
refree memang punya kuasa besar dalam padang kan..

oh, hubby memang suke Germany..
tapi kami tengok je sume game..
saya akan tanya hubby, dia sokong mane..
pastu saya sokonglah team yg dia xsokong tu..
hehe..best kan?

paling best hari tu mase game ENGLAND vs GERMANY..
telah berlaku peperangan antara pasangan suami isteri iaitu kami..
haha..sebab team yg memang sebenar2 kami suka lawan..
kelakar gila bila kami bertengkar pasal bola!!
hai lah dunia..
pasal bola pun saya ngan hubby leh gaduh..
tapi xde lah gaduh besar..gaduh2 manja je..
habis game, baiklah kami..huhu..

esok ni hubby ajak tengok Germany vs Argentina kat dataran merdeka..
sebab kat sana ada skrin besar gila n puas nak tengok..
tapi xtau lah jadi ke x..
sebab auntie saya akan datang tido di rumah kami esok..
saya sokong mane???
oh, semestinya ARGENTINA!!
Argentina memang power ape..
tapi x dinafikan la Germany pun boleh tahan..
xkira!!nak sokong argentina gak sebab hubby dah cop Germany..haha..
esok mungkin akan berlaku lagi peperangan antara pasangan suami isteri ini..
cuma mungkin tidak sesengit semasa game ENGLANG vs GERMANY dulu..hihi..

ok tu je..
saje nak buang mase..hihi..

eh jap2!!
kepada najwa najjib, saya dah maafkan anda..
jangan risau..xsimpan dalam hati pun..
aku cuma kecik hati je tadi..
ntah kenapa aku sensitif n mudah terasa sejak 2 menjak ni..
aku sayang ko gak..
aku sayang sume kawan2 aku..
kawan2 yg aku xkan lupa sampai bila2..

ok dah..
sekian...
peace no war...(✿◠‿◠)

No comments: