Saturday, July 10, 2010

UMAT ISLAM TELAH DITIPU!!

salam..
tadi baru je saya bace 1 blog ni..
macam2 fakta yg saya dapat..
blog ini lebih kepada hal2 keISLAMan..

salah satu fakta yg paling saya tertarik ialah berkaitan batu terapung yg dikatakan wujud di Palestin..
saya xpasti kawan2 tau x pasal batu ni..
tapi saya memang dah lama tau..
batu ni dikatakan wujud dan tercatat dalam peristiwa ISRAK MIKRAJ..
masalahnya sekarang bukan batu tu x wujud sebenarnya..
tapi gambar yg disebarkan adalah satu PEMBOHONGAN semata-mata!!

tolonglah wahai umat Islam sekalian..
janganlah kita cepat terpedaya dgn omongan palsu kaum Yahudi yg hanya nak menyesatkan kita..
gambar palsu batu terapung tu turut digunakan dalam khutbah multimedia di masjid2 di area KL!!
jadi, kita kena selamatkan keadaan...
batu yg tersebar luas di internet tu sebenarnya hanya menggunakan teknik photoshop..
jadi dalam blog ni ada diterangkan tentang penipuan ni dan FAKTA yg sebenar-benarnya..
sesiapa yg pernah tahu atau ingin tahu tentang batu terapung ajaib seperti dalam gambar di bawah ni..
silalah luangkan masa anda utk membaca fakta sebenar tentang batu terapung yg sebenarnya seperti yg tercatat dalam peristiwa Israk Mikraj..
ini link blog yg saya cakap tu..

kalau rase malas n just nak bace pasal batu tu..
klik sini...

pemilik blog tu mintak kita sama2 menyampaikan fakta ni...
kalau anda rasa anda seorang yg bertanggungjawab terhadap ISLAM..
sila copy ayat di bawah ni dari ** hingga **..
then anda boleh paste kat mane2 yg anda nak..

** Salamun’alaik.. Mohon kongsi dgn para jemaah sekalian..
Ramai sgt yg sebar gambar palsu.. Ini gambar sahih terkini dari bumi Palestine..
[GAMBAR TERKINI] BENARKAH: Batu Terapung Dalam Peristiwa Isra’ Mikraj Di Palestin..?  Sila ke;
Syukran.. **

terima kasih kepada semua yg sudi membaca satu fakta yg menarik tentang sesuatu yg telah diputar belitkan oleh kaum yg ingin menghancurkan Islam..

wassalam..........(◕‿-)

No comments: