Wednesday, May 12, 2010

bila MASJID JAMEK menawan kalbu...


salam...
morning u all....
xbangun lagi ke...???=D
saje bosan xleh nak tido balik ni...

entry ni ditujukan khas buat ASNISHAH MD. JAAFAR, SITI SURAYA MISRON & UMMU KALSOM MURAD....

bukan hati saya yg tertawan pada MASJID JAMEK...
tapi hati ASNISHAH & SURAYA...
(amik korang aku expose name korang...eleh korang suke...=P)

mereka ini kalau sehari x jejakkan kaki ke masjid jamek (MJ)...
hati jadi xkeruan...
nak makan pun xlalu...

sebabnye....

tengoklah suraya tu...
die memang kalau boleh nak makan laksa rm5 MJ ni hari2...


ala sue...xpayah cover da...
tengok mangkuk pun da tau ko makan camane...

korang bape lame kebulur??


yg anis ni lak...
aku pun xpaham kenapa dia main sorok2 kat MJ...
hello dear!! u r not superstar ok!!
xde paparazzi yg nak snap aksi berani mati u bile makan...=P

bile perut kekenyangan, mereka jadi ular lah ape lagi...
hanya mampu tersenyum memandang kamera...

ooooppppsssss!!!!
saya xtau sebelah die ni sape...
(sebenarnya buat2 xtau biar org x sebok2 tanya)

ok itu aksi di hari pertama...
mari kita lihat aksi di hari kedua...
kali ni bersama som lak...

anis cakap som was shopped likes there's no tomorrow...
mari kita lihat aksi2 mereka...
samada ni gosip dari mulut anis atau bukan...
fakta atau auta???
som, jangan BIKIN PANAS!!!
(berangan jadi hos melodi lak aku)


su sengaja membuli pakcik itu dgn soh die bukak gelang2 tu...
aku rase sue xbeli pun...
sue said "aku tengok die n bini die cam xde keje je..."
som teruja hingga lupa keadaan sekeliling...


kasut pulak mereka ni...

tengok bukan beli pun sue tu...
siap juih bibir lagi...
mengumpat lah tu..
som sedang ghairah melihat sini sana sambil bermonolog...
"ape lagi aku nak?ape lagi aku nak?yg tu lah...eh, tapi tu lagi cantik...tak2...yg tu...eh...ala mana satu ni..."
anis xpayah buat2 xtengok kamera...

makeup lak...
masing2 dgn muka macam xpenah tengok makeup tu kat tempat lain lak 2...


nampaknye gosip ini memang benar2 fakta!!
tapi bukan som sahaja..
malah anis n sue juga berjalan kat MJ like there's no tomorrow...

anis : sila terima kenyataan..tlg jangan nafikan!!!
sue : ko lah ratu MJ masa kini!!!
som : sila kawal keghairahan anda!!!

ok sekian...=)

p/s - kat MJ juga ada jamban pelik...sebabnya terpaksa dirahsiakan atas sebab2 tertentu...takut ade yg terbelahak kat sini...kalau nak tau sila tanya anis...

No comments: