Thursday, May 6, 2010

tempat MAKAN + DATING + RELAX...

Salam n morning u all...
saya da cube tido, tapi xleh...
maka memblog lah saya lagi...
ok, ade request utk tempat makan menarik nampaknye ye?
tq 4 ur support...

saya ade 1 tempat makan yg best kat Kajang...
restoran 2 memang SEDAP + BERPATUTAN+ROMANTIK...
sejuk je tempat die sebab banyak pokok...
die bukak dari 6 ptg sampai 1 pagi if saya xsilap...
bile kita masuk je, telinga ni akan dijamahkan dgn alunan lagu2 romantis...
(chewah...tapi ini serius!!)
cuma ade sekali tu aku datang da kol12 lbh n xramai org...
so staff2 die sume g bantai lagu rock kapak...
adoiyai...hilang mood nak romantik2 tadi...haha...
oh, lupe lak..menu dia memang best2...
village chicken wing (kepak ayam kampung) dia memang sedap!!
pas2 die ada nasi goreng pe ntah name die aku xingat...
tu killer menu dia lah kirenya...pon sodap!!! =)
kalo kamu2 sume rase nak try...
jemputlah datang ke Kajang...
eh, lupe lak nak bagi name restoran tu...
cite bukan main beria...haha...
ni info dia :


Restoran Po' Sen,
32 Jalan Baru,
Sungai Kantan,
43000 Kajang, Selangor.
013-207 9719 / 013-333 5457


ok, harap owner dia dapat bagi credit pada saya sebab telah mempromosikan restorannya...
huhu...gurau je...
tapi serius sedap!!!
kalau rasa nak dating, g la situ...
western food pon ade...
don't worry frenz!!!
harga dia masih mampu utk kita bayar...
so, ape lagi?? jom!!
(nampaknya serina dah dapat pengganti utk JJCM sebab nanti kan dia nak bersalin...)
ngeeeee.....=P

ok jumpe lagi...


**maaf xde pic sebab dah lame x g makan sana...dulu bape kali g xpenah lak terfikir nak amin gambo segala kat restoran tu..huhu..asnishah md. jaafar tolong berpuas hati dgn entry ini sebab ia ditujukan khas utk anda dan amnya utk yg lain2..

No comments: