Sunday, May 23, 2010

KONSERT AKHIR AKADEMI FANTASIA 8...

salam semua nya...
saya adalah peminat AF!!!
xkesah ape orang nak cakap...
tapi saya mmg suke tgk AF sbb saya mmg suke nyanyi...
sedap xsedap saya nyanyi tu belakang cite...
tapi dari kecik pun saya mmg suke nyanyi...
xpercaya tengok ni...

haha..now sudah percaya??
i love singing so much!!!

ok sebenarnya nak cite pasal konsert final AF8 mlm tadi...
saya tetap suke adira!!!
sebabnye.......
1) dia sangat comel
2) dia cantik banget
3) dia nyanyi sedap walaupun bunyi A dia nyempreng sket
4) dia sgt bersungguh2 dlm akademi
5) she has a great personality

kalau ada sape2 nak tengok performance adira malam tadi...
adira ada aura yg tinggi...
dia diri je x g mane2...
tapi memang memukau gile!!
saya akan bagi anda hayati lagunya...
sangat best!!!
tajuknya... KU ADA KAMU by ADIRA ...



ni adira nyanyi lagu TIRU MACAM SAYA ...
cute mase die joget ngan sarimah tu...
ha..camane?best kan??
adira memang cantik kan?kan?kan?

ok now shahir lak...saya ok je ngan shahir ni...
xde lah xsuke sangat pun...tapi biasa2 je..
dia memang anak yg baik...
semalam masa dia turun pentas lepas menang tu...
dia salam n peluk parent dia...
aku nangis gile2...berjurai2 airmataku bak hujan lebat di siang hari...
haha...tapi serius sedih gile tengok babak tu...
dia memang layak menang sbb ada personaliti...
tapi malam tadi kureng best daripada konsert2 yg sebelum ni...
tu pendapat saya ttg performance dia malam tadi...
tapi saya xnafikan dia layak utk menang ok...
walaupun saya suke adira...hihi...
(kang salah statement kena sue lak ngan fan2 shahir)
hayatilah... KEBAHAGIAAN DALAM PERPISAHAN by SHAHIR ...


ni mase shahir nyanyi lagu BIRU MATA HITAMKU ...
xbest sangat...


next, maulana...aku support org jb weh!!!
memang die cam kerek sket...
tapi nak wat camane, kenyataannya dia memang hensem kan...
pastu setiap kali perform memang ada kelainan...
dia memang susuwei gile nyanyi lagu jazz!!
macho gile xingat!!
lagi2 malam tadi mase die nyanyi lagu susun silang kata...
ok tapi u all tengok dulu performance die utk single die sendiri...
RSVP by MAULANA ...


ni maulana nyanyi lagu SUSUN SILANG KATA ...
serius aku jatuh chenta ngan maulana masa tengok performance dia yg ni...
he is very talented entertainer...


pastu iwan lak...aku suke tengok bibir dia...
haha...iwan mempunyai bibir mungil yg sexy...
dia cute cam baby...huhu...
suke tengok video klip die...
now kita layan dulu performance die malam tadi...
VIP by IWAN ...



ni iwan nyanyi lagu RELAKU PUJUK ...
my comment is tam sangat hensem!!=P


lastly is daus yg pelat R tu...tapi comel...
dia memang nampak seorang yg sangat bersungguh2 bile buat sesuatu...
suara dia sedapn dia ada band sendiri...
suke dgr die nyanyi lagu pe ntah sambil main gitar...
mase tu time diary awal2...
ok kite tengok dulu camane daus perform malam tadi...
KENAPA by DAUS ...



ni daus nyanyi lagu DOKTOR PAKAR CINTA ...
dia ni leh jadi pelakon aku rasa...


1 comment:

Unknown said...

aku sokong shahir...hehe ag pn aku afundi die..hahahah berbaloi2....