Friday, May 14, 2010

tangisi penamatan adaMaya...

salam...
semua peminat adaMaya sudah pun tau adaMaya kesayangan ramai itu sudah tamat sirinya...
hurm...xdapat dah tengok muka maya yg lawa...
xdapat dah pandang muka adam yg hensem n gentleman...
xdapat dah tatap muke amani yg kiut miut...


semalam aku tengok adaMaya kat umah parent in-law...
semua dok melangut depan tv sbb last episod...
hubby, umi, adik, ayah sume lah...
aku ngan umi ni ratu airmata...
yg lain sume jadikan kitorang bahan...
dok gelakkan kitorang sbb nangis tgk adaMaya...


tapi memang sedih tgk bila maya nangis mase adam bagi present tu...
bestnye maya dapat adam...
romantik gila...pastu siap naktunaikan sume impian maya...
abg...baby pon ade impian gak...
abg xnak tunaikan ke...???haha...


tapi semalam aku sakit hati ngan dani yg gile tu!!
ade x laki camtu dalam dunia ni ek?
mesti ade aku rasa...
kalau x, xkan dorang wat drama kan...
takutnye la hai...huhu...


lagi satu lisa tu pun aku geram...
dok nyebok x abes2...
aku assume dia nangis tengok adam g peluk maya sbb die sedih adam pilih maya n bukan die..
yg sharom n sarah kan nagis sbb happy tengok adam da bersatu ngan maya...
sian amani tersepit masa adam peluk maya nangis2 tu...huhu...


tapi adaMaya memang terbaik!!!
hope ade adaMaya 2...
tapi kali ni tolonglah jangan ade dani yg penyebok nak meruntuhkan rumahtangga adam n maya...
kalau dani tu suka kan lisa lagi bagus...
sebab dua2 frust...so kenalah tu kan...


kalau nak wat adaMaya 2...
ceritalah pasal adam da bahagia ngan maya...
pastu amani dapat adik...
ha..pastu dalam adaMaya 2 cite pasal sharom pun dapat anak da dgn sarah...
pastu mika bahagia ngan jasmin n anak2 dani...

cheh...aku ni nak yg happy story je ek?
nasib baik semalam happy ending...haha...

pape je lah aku ni ek?
emosi lak ngan adaMaya..
tapi slot akasia kat tv3 kol6.30 ptg memang best gile!!
cinta balqis dulu pun aku suke...hehe...

yg penting adaMaya TERBAIK!!!!
just lisa surihani kena improve scene airmata...
haha...aku jadi pengkritik bebas da...

ok tu je...
i LUV adaMaya!!!

sekian...

1 comment:

PaRK LeE said...

aku sokong dani...
sumer sala maya.... bg harapan watpe... hahah...
yg pnting amani comel!!