Wednesday, June 23, 2010

Contest Tas Tanganku dan Aku...

salam 1 Malaysia..
yeay!!dah lame x cakap camtu..haha..

ok nak masuk contest lagi!!
sebab teringin nak present dia..hihi..
GEDIX!!haha..

CONTEST TAS TANGANKU DAN AKU...
contest ni dianjurkan oleh Nadia Shafiqa...
tarikh tutup pada 7 JULAI 2010...

hadiah die ialah...
ataupun...
sape2 yg kenal saya mereka dari dulu saya minat PINK!!
cuma sejak2 'dewasa' sket ni je minat merah...hehe...

ok, syarat2 nya ialah...
1) kena jadi follower cik penganjur...
2) Buat 1 entry tentang contest ni...pastu kena letak banner contest ni kat sidebar yg terus link ke blog cik penganjur kite...
3) Letak 1 pic anda bersama handbag...xkisah handbag ke, clucth ke, sling bag ke...asalkan bag tu anda sedang guna...
4) Mesti pic anda SEORANG or SINGLE...xboleh pic ngan orang lain...
5) Sebelum letak pic tu, sila pilih2 pic yg paling menarik hati cik penganjur...
6) Tinggalkan komen kat cik penganjur beserta link anda...

inilah pic saya utk contest ni...
ok x cik penganjur?
harap2 saya pemenangnye...hihi...
next time wat lah contest lagi ye cik Nadia Shafiqa...=)

2 comments:

.nad. said...

grrr...grrrr...

hehehehe buat marah lak.. suka warna merah..

goodluck ya kak....

;)

...Aimi Zawiyah Azahari... said...

hehe..same with me..
tq 4 d wish ya..=D