Saturday, June 12, 2010

i am tagged by suhaila maisara...

salam...
ok kali ni nak kena jawab tag dari sue...
atau name glam die suhaila maisara...huhu...
pelik..sejak bile lak name dia jadi cam panjang n sedap...
hurm....(?-?) huhu...
tapi watever la ek...
neway tq sue cz sudi tag saya yg perasan cumils ni...haha...

1. Batch Mark Bag Tags

2. Mana beg yg sedang anda guna sekarang?
saya sangat suke MERAH!!!
dat's y template saya ni kaler merah...
jangan marah ye...huhu...

3. Kenapa suke beg tu?
sebab it's my bezday present from my beloved hubby...
he always know what's my feveret...
tq darling...love u...=)

4. Pic anda dan beg tu?
ni bukan setakat pic saya ngan beg tu...
si tukang pemberi beg tu sekali saya pulun masuk dalam pic ni..haha...
maaflah pic ni dah upload kat entry sebelum ni...
nak wat camane...
tu je latest pic ngan beg cun tu...huhu...
sape xsuka lantak kamu lah...hihi...=P

5. Pengalaman dengan beg tu?
erm...entah...
best je beg tu rasenya...
selalu guna bawak jalan2...
kalau g keje or tesco or somewhere yg xberapa nak best...
i guna beg lain...
means beg lame yg b4 beg ni lah...
haha...jahat x?lalalalalala~~~~~

6. Kenapa anda rasa perempuan perlu bawa beg ke mana-mana?
sebab perempuan PERLU
>>makeup
>>perfume
>>handphone
>>lotion
>>purse
>>pad
>>tisu
>>banyak lagi...haha...
so, memang perlu lah handbag ni...
lagi besar lagi banyak lah kegunaannya...huhu...
kalau x mana nak sumbat sume barang2 tu?
xkan nak selit sume dalam kocek suar or baju?haha...
lu pikir lah sendiri!!!=P

7. Pandangan anda bila lelaki bawa handbag perempuan?
ish!!sangat lah menyampah!!
seriously!!saya xsuke sangat lelaki yg bawa handbag perempuan...
konon2 macho n gentleman lah bila bawak handbag awek dia tu??
TIDAK LANGSUNG ok!!!
maaflah kalau ade yg xsetuju ngan statement saya...
tapi tu memang pendapat saya dari dulu lagi...
saya xsuke bile lelaki bawak handbag perempuan...
hubby pun tau tu...
KECUALI bila terdesak cam saya nak try n pilih baju or g toilet yg tgh ramai org...
kira cam memang btol2 xcukup tangan...
hubby memang mintak nak pegang handbag saya kalau saya nak g toilet yg ramai orang...
sebab dia cakap kalau x nanti saya akan bertapa dlm toilet tu utk touch up sume benda yg xperlu!!haha..
it's something woman MUST doing la sayang..huhu...=P
tapi tu pun saya cakap ngan hubby :
"TOLONG JANGAN LETAK HANDBAG TU KAT BAHU, JUST PEGANG KAT TANGAN JEK!!PLZ..."

8. Cara kreatif utk elak beg anda diragut?
sangkut beg kat leher tu kreatif or sengaja susahkan diri?
haha..sila jawab...(^-^)

9. Beg atau kasut? Mana satu anda pilih?
hehehehehehehehehehe...
(boleh ke ketawa panjang lebar camtu bila orang tanya soalan ni?)
hubby selalu juga tanya soalan ni bila bawak saya g shopping...
dia soh pilih satu je utk beli...
tapi boleh x saya xnak pilih...
sebab saya nak dua-dua...
dua2 pun saya suke beli...
dua2 pun sangat perlu...
dua2 pun perlukan koleksi yg banyak...
boleh kan...??=D

10. Tag 5 orang kawan anda yg anda nak tau tentang beg nya..
(Jangan lupa gtau rakan yg anda tag ni)

saya telah menjalankan tanggungjawab saya sebagai seorang blogger...
jadi, itu sahaja...
sekian...=)

No comments: